You know I'm bad, I'm bad, I'm real real bad

Nu har jag samlat på mig lagom mycket stoff om Michael Jackson att det känns som att jag tids nog kommer kunna, med stolthet, gå igenom allt. Det känns som att det tog ett jävla tag för medierna att få ut extrabilagorna som jag bara gick och väntade på från första början. Det ska inte behöva ta fler veckor. Jag var förvånad att det inte fanns extratidningar redan dagen efter alternativt två dagar efter, tog ju säkert en vecka nu...

 - - - - -

Men med tre tidningar varav en från begravningsceremonin samt två videos (en från begravningsceremonin samt en sammansättning från karriären). Så mötet med therese och moonwalker på schemat blir nog kanon. Kanske att gå igenom lite härliga klassiker och dylikt.

 - - - - -

May God bless us and Michael Jackson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0