En text om ingenting

...så alla brats kan hoppa omkring.

 - - - - -

Helvetes jävla skit vad förbannad jag blev efter min förlust på hattrick alltså!!! AAAA det ska ju inte behöva bli en 7-1 förlust med mitt lag, HAAAALLÅ!! Tänker fan stanna kvar i samma serie och bojkotta div V bara för det.

 - - - - -

Göteborg nästa. Lägenhet står ju härnäst på listan och så stod det klart att det blir pendling till jattebarj till hösten och göteborgs universitet. Trevligt värre att få avsluta studierna i rikets andra stad, förhoppningsvis med en massa olika trevliga glenn.

 - - - - -

Videokamera blidde det också, en samsung, fin värre. Kanske ett videoklipp härnäst? När jag lärt mig den då vill säga...

 - - - - -

När kommer sommaren tillbaks egentligen? Kooooom heeem vii bööörjaar oooom igeeeen, vi glöömmer allt... dääär uute eeeee de så kaaaallt, koom heeem!

 - - - - -

Take care and may God bless us all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0