Halloween

Dagen efter halloween och jag har fått en sån där riktigt skön bonnbränna av linnet idag. Spelade softball (kvinnlig baseball) med Circle K och damn vad grym jag var, tredje basen på första försöket och en bidragande orsak till att vi slutligen vann med 13-12. Har ju några bilder så jag får la dela med mig av det härliga.

                                                                         

Vår japanska lilla pojke utklädd till                     Spindeln utanför vår dörr, jag menar        Grannshuset, nog är det allt
prinsessa, mamman köpte den åt honom       vem skulle inte bli rädd för den liksom,    skrämmande för kidsen.
för att han inte slutade att gråta. Hon                  det är ju en spindel!!!
säger att hon nu börjar fundera och är 
lite smårädd för honom, den är ju för 
övrigt inte hans enda klänning.

 - - - - -

Dagar kvar till valet och det ser ju i dagsläget ganska kärvt ut för McCain även om det kommit upp en massa konstiga saker om hans familj. Kul värre för obama.

 - - - - -

Tyckte denna bilden va lite småkul som satt på toaletten i Julian där vi kampade och där dom berömda pajerna fanns.
 

                                                                                         

 - - - - -

Det är ju något dyster läsning som Gnagare när Först Mats Rubarths karriär i AIK är över och sen ryktena kring Rikard Norlings vara eller icke vara. Det vore en tragedi om Norling försvann och om han gör det kommer jag bära en svart bindel runt armen efteråt i hans namn.

 - - - - -

Take care and may God bless you all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0