Trevligt värre

Onsdagens kväll kommer krypande over taken i Arlington med en klar och vacker himmel, kan ju tro att det är vår 8-) Galet skönt väder det har varit i veckan - även om nu kan vara aningen kyligt på morgonen påväg till jobbet, får man dock ta när det blir så varmt och skönt efter lunch.

 - - - - -

Fruktansvärt tom i bollen och går mest och väntar på att få lite ledighet så man får steka.

 - - - - -

En annan kul (inte skrattkul kanske men ändå) grej som hände i helgen var att det spelades lite fotboll (europeisk) på en plan nånstans där jag deltog. Efter ca 3 min. gick jag in i en duell där jag blev tacklad, slog upp armen i käften på en annan kille och föll pladask när på marken. Jag tyckte det gjorde lite ont på handen och kikade och upptäckte att jag började blöda, tyvärr gjorde även han jag slog till också det - bara att han hade en tandställning som jag nu "justerat" lite.

 - - - - -

Take care and may God bless you all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0