St Patricks Day

St Patricks Day var igår så då blev det alla gröna plagg jag hade på, vilket bara var en grön piké, men det är tanken som räknas antar jag. Vädret var till en början ljuvligt där jag började ifrågasätta om jag borde tagit på mig så mycket och solglasögon, men efter ett antal timmar i Georgetown kom mörkret och kylan.

 - - - - -

Men den mest beroendeframkallande låten för tillfället är utan tvekan:

Benassi Bros - Every Single Day

Jag tror att det är Benny Benassi även om nu inte min Winamp vill säga det. Sjuuuukt skön!

 - - - - -

Jeff Dunham är buktalare och har en galet rolig uppsättning av "dockor". Surgubben Walter är utan tvekan roligast av de alla, en riktig citatspottare/maskin men en video som jag missade var när "Ahmed the dead terrorist" ska sjunga julsånger.

http://www.youtube.com/watch?v=FD-_DoE1izw

 - - - - -

En ny kille började på jobbet i fredags och drog nog den mest opassande kommentaren man kan göra men det var så j*vla kul att vi vek oss av skratt. Detta är alltså killens första dag på jobbet, första gång han träffar oss alla som samlats och hans första sak han säger till oss. Skulle även uppskatta att han är runt 26, om det nu kan ha någon betydelse..

"I'm gona try not to sexualy harass anyone but you girls are fucking hot"

Kanske inte var bästa första intrycket, chefen (som är tjej) såg måttligt road ut.

 - - - - -

Vet inte om det är för att jag bor med en massa Obamaälskare eller varför, men har inte sett så mycket eller hört mycket om videos från McCain så jag kikade upp lite istället. Gillade den här även om jag inte riktigt fullt ut förstår bilderna i den:


http://www.youtube.com/watch?v=J_A53PAxeR8&feature=user

 - - - - -

Blir nog ett museum att checka av på listan idag, damn att det inte är varmare, vill ju dra på flipflopsen...

 - - - - -

Take care and may God bless you all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0