McCain och Country

Så får man säga grattis till John McCain som nu kommer köra för republikarna i valet, intressant kan det minst sagt bli. Däremot verkar det bli än mer osäkert vem som blir demokraternas kandidat efter att Hillary tagit igen på Obama igår, och jag som hoppades att det skulle börja stakas ut nu så man kunde få klartecken och börja ladda och urskilja skillnaderna, men men...

 - - - - -

Vårvärme i D.C. även om vindarna blåser aningen kalla emellanåt så stortrivs jag med blå himmel och solsken.

 - - - - -

Stor nyhet att nu även Brett Favre slutar och lägger... ja bollen? skorna? skydden? på hyllan och Green Bay Packers lämnas utan QB inför nästkommande säsong. Snackat surras självfallet kring det, även om det nu inte rör Redskins....

 - - - - -

Veckans låt (so far):

Alabama - Dixieland Delight
http://www.youtube.com/watch?v=i019fwYM_Pw  

En countrylåt som spelades varm när jag med en kille från jobbet åkte in i "själva hjärtat av Virginia - ja inte är det hjärnan i alla fall". Med en accent som sydstatare och en varm attityd mot en snäll individ som mig så kändes det som en ytterst gemytligt ställe och inte minst välkomnande område att besöka igen.

 - - - - -

Take care and may God bless you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0