2 girls 1 cup

Hade inte tänkt skriva om den banbrytande videon som släpptes för jag vet inte hur längesedan, utan snarare om reaktionerna som släppts. Satt nämligen och kikade igenom mitt arkiv över sparade videos och fann då kul reaktioner på 2girls1cup. Om det nu mot all förmodan skulle vara någon som har missat den videon så... ja, du får ni kolla upp det på egen hand. För er som gillade videon och inte visste det finns det i alla fall en uppföljare i 2girls1finger.

 - - - - -

Vet inte hur mycket jag skrattat åt reaktionerna men de är fantastiskt roliga i alla fall:

http://www.youtube.com/watch?v=AW0wvv6orEI

http://www.livevideo.com/video/38817FF1DFAC42C8AE0ECFD5CC524335/2-girls-1-grandma.aspx

http://www.filecabi.net/video/2_girls_one_cup.html

 - - - - -

Efter ett kylslaget NY hoppas jag att sommar/vårvärmen per omgående kommer till D.C., det var då inte tal på att lämna jacken påväg till jobbet imorse, nej hugaligen inte. Borde kanske skaffa bil så den globala uppvärmningen startar lite tidigare så man slipper det kyliga vädret :)

 - - - - -

                                                                      

En generellt tråkig gata men ändå             Japp, tro det eller ej men det är               Undrade återigen varför man
men några kända byggnader som              faktiskt enbart M&M, visst är det               har ett "värvningsbås" mitt i
man ändå skulle ta bild på...                          helt fantastiskt..!?                                         centrala Times Square.

 - - - - -

Galet intressant bok jag påbörjat som jag fick låna av chefen som handlar om ledarskap och hur man går tillväga. "The 360 (degree) Leader" som berättar allt nyttigt man kan tänkas behöva ha som ledargestalt och hur man förhåller sig till sin omgivning och om förväntningar etc. Som David Fjäll skulle sagt en gång i tiden "mööcke bra".

 - - - - -

Take care and may God bless you all

Kommentarer
Postat av: sara

alltsa jonatan for i ...

om du anade hur manga ganger jag sitter o blir lite halvupprord av dina sma, gomda kommentarer formade av ren idioti. jag hanvisar denna gang till globala uppvarmningen.. clean it up, mister!

2008-03-25 @ 19:26:37
Postat av: CJ

global uppvärmning.. 2 girls 1 cup e bland det vidrigaste jag sett...

förövrigt så tror jag inte det är nån fara med jorden:) men det är bara jag

2008-03-26 @ 21:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0