Stress, press och ångest

Riktigt så farligt är det kanske inte, men nåde till jobbiga sista dagar innan ambassaden. Jag som trodde att jag låg väl i fas och hade det mest vesäntliga gjort redan och lite småsaker och "fnula" på dagarna innan, men nene, stress ska det bli ändå.

 - - - - -

Känner mig djupt lurad och besviken efter att ha kikat på filmen "Dark Floors" som skulle vara en skräckfilm, och visst var den det. Allt utspelas på ett sjukhus och när det senare förvandlas och monster börja komma in i bilden (redan efter 20 min!) började jag fundera, inte lika mycket som när jag kände igen flera av monstrena - men jag kunde ju bara inte placera dem. Det tog ett tag, men efter att ha googlat filmtiteln och wikipediat det så visade det ju sig att "monstrena" var personerna från gruppen "Lordi". Mmm lurad och besviken, men rätt fräckt ändå att få en film efter sig sådär, bara för att bandet har en utstyrsel, annat än Roadtrip det!

 - - - - -

Börjar ju undra vad som hänt, har varit sol två dagar i sträck, helt fantastiskt, såg t o m människor som bar shorts idag. Kanske lovar gott för framtiden...

 - - - - -

Riktigt viktig match för Gnaget mot LSK om en dryg timma, orkar verkligen inte med fler poängtapp, vill inte ha ett 07. Men man ska kanske inte förvånas, känns som att AIK gör väldigt dåliga affärer för tillfället. Förmodar att Gerndt gick näst intill gratis till gefle, khari var mångmiljonförlust - skönt att slippa lönen i något år till dock, Dulle kan ju bara inte få gå för 7 milj. vore ju katastrof. Annars är det bara att rea ut obolo så är det praktiskt tagit fullbordat, näpp håll kvar och håll ut.
Framåt stolta AIK

 - - - - -

Take care and may God bless you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0