Livets ironi

Jaa varför sitter nu Jonatan här och bloggar när han istället borde suttit på ett SAS plan mellan Köpenhamn och Washington? Jag finner det ytterst ironiskt att jag varit hemma i 3-4 veckor och allt faller på den sista natten, att jag inte ska klara av 24 timmar till. Vinterkräksjukan slog till så toaletten fick besökas x antal gånger under natten så då var det ju hopplöst att tro att jag skulle kunna sätta mig på ett plan 3 timmar senare så som jag mådde.

 - - - - -

Kändes aningen drygt att det inte gick att få ut något eller omboka flygbiljetten. Dryga CSN, STA travel, SAS och alla andra inblandade, suck

 - - - - -

Lite synd at Gibbs avgår som tränare men efter ca 15 år i klubben vet han han nog ganska väl vad som krävs och därför kan det ju bli aningen tungt med hans omkomna söner. Händelserikt år för Redskins, hoppas på ett fortsatt bra slutspel så blir det nog ganska bra trots allt.

 - - - - -

Sitter och dricker vatten blandat med salt, socker och apelsinämnen. Rätt kul att vårdcentralen vägrade ta in mig men gav oss detta receptet och sa att man skulle dricka det med en matsked. Så kan det vara.

 - - - - -

Take care and may God bless you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0