Känslomässigt värre

Äntligen har de fixat bloggen så man får komma till att skriva igen, haft lite abstinens senaste dagarna. Farligt värre.

 - - - - -

Sjukt tråkigt att den utan tvekan roligaste personen på jobbet tydligen slutat. Fick det sorgliga beskedet idag och det var med tungt hjärta jag vandrade hem från jobbet. Men the big dawgs liv går vidare, förhoppningsvis startar han upp sin bari texas som han så gärna ville. Tråkigt värre.

 - - - - -

Fotbollspremiär och kryss för gnaget mot kff. Gnaget verkar ha fortsatt problem att göra mål vilket jag stör mig en aning på. Trodde man skulle kunna sitta och kika på matchen online men tydligen så ville inte programmet sammarbeta så det blev inget med det, blev istället aftonbladets "livesändning". Drygt värre.

 - - - - -

Molningt och regnigt i DC idag, som tur är behövde jag inte vänte speciellt länge på bussen men den skulle självfallet vara smockfull med turister så man fick stå hela vägen. Jobbigt värre.

 - - - - -

Kenny Pavey och Miran Burgic tillbaka i gnaget, hoppas på form ala 06 så kan det bli hur kul som helst. Frågan är bara hur tusan Mr. Norling tänkt att formera truppen med balansen mellan backarna och mittfältet. Intressant och kul värre.

 - - - - -

Take care and may God bless you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0