Jonatan, Adam och Eva

Japp, det är de tre stora och betydelsefulla människorna på vår jord som vi firar såhär i juletiden. Har aldrig riktigt förstått mig på det egentliga syftet med att "fira" namnsdagar men kör på...

 - - - - -

I dagarna köpte jag min allra första julgran helt själv. Det blev en Mycket vacker gran, en ädelgran för 340:- istället för det egentliga 350:-, prutade hela 10:-

En mycket fin dekorerad och klädd gran om jag får lov att säga det själv. När alternativ kommer kommer jag även att visa bilder på kanske Sveriges vackraste hemmagran. Den har det där lilla extra...

 - - - - -

Kul kväll med the guys -1 men han kommer till tisdagen så då äre chill. Kanske att den blev aningen bättre efter att jag blivit delad etta i TP, Genusupplagan det ni! Men lite pinsamt för övriga deltagare ändå, just eftersom att någon inte svarade Nelson Mandela på Sydafrikas president som tillsattes 94. Jaja så kan det gå om inte haspen är på. Men efter delade förstaplatsen så skulle han fortsätta på den vinnande vägen och gick hela vägen till final i Air Hockey där han däremot fick se sig besegrad med 5-3 och en glad Dalle övertygade.

 - - - - -

Morgonens film: 28 weeks later
Uppföljaren till 28 days later där ett "vansinnesvirus" sprider sig och människor smittar och dödar varandra. Nu går man in i London, Amerikanske soldater har tagit över och saniterat ett område där man nu ska börja om från början och några tusentals civilister anländer. Men som den skräck/thrillerfilm det är så går ju inte allt bra utan någon är ju smittad...


Bra uppföljare, gillade nog nästan denna bättre än första och får 4 (svaga) Spjut


 - - - - -


Rätt skönt att ha vänt på dygnet nått så kopiöst som jag gjort. Att vakna fyra för att sedan somna om och gå upp 06.00 är jäkligt skönt, bra mycket goare än att sova till 11-12. Gårdagen bjöd på "lillajul" i storstaden Fritsla där jag fick ge mina julklappar till syskonen. Vilket självfallet uppskattades något enormt. Gud vad stora de har blivit, Ebba är ju nästan ligga lång som mig, kära jistannes.

 - - - - -

Take care and may God bless you all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0