Blade Runner

Blade Runner - tokigt dålig och förvirrande film med Harrison Ford i huvudrollen. Dumma jävla Chris som sa att det skulle varit en klassiker. Really??? Undrar ju var hans gräns för klassiker går egentligen... Eller om jag bara är sjukt otacksam att visa klassiker för... Men aldrig att den går på och att jag tar mig tiden att kika på den igen, det är ett som är säkert.

 - - - - -

Man undrar ju om det verkligen bara är en bebis och om det är i andra månaden när man ser magen och den ser ut såhär. Hur kommer den då se ut efter 4, 6 eller 8 månader? Kanske mer än bara en Gnagare som är på ingång :)

                                                                      

 - - - - -

Jag fick dille på en gammal goding till barnlåt, för visst är det en barnlåt:

Ingen vill ha mig ingen tycker om mig

bara för jag gillar mask.

långa och slibbiga

korta och klibbiga

ligger dem i min ask.

jag biter av dem huvet

jag suger ur dem saften

slänger sen skalet bort

ingen vill ha mig ingen tycker om mig

för jag tycker mask är gott.


 - - - - -

Take care and may God bless us all

Kommentarer
Postat av: Linn

Inte dåligt stor mage!



Hoppas inte att det är en barnlåt, den är ju hemsk egentligen!

2009-02-27 @ 09:58:05
URL: http://majoren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0