Super duper Bowl

I wanna give a shout out to Alexis and Natalia...

 - - - - -

Imorgon då jäklar smäller det. Sändningarna börjar på riktigt runt lunch vilket blir lägligt strax efter att man gått upp och käkat frukost. Det känns tyvärr fruktansvärt tråkigt med Super Bowl iår med två lag där jag inte har några som helst känslor för något av lagen. Inte ens något jag ogillar. Men jag får la ändå hålla på underdogen Arizona av den tråkiga anledningen att det inte är så långt dit och en kompis kommer där ifrån, men jisses vad tråkigt.

 - - - - -

Unreal Tournament är hetare än någonsin, varför försvann det för? Det är ju så fruktansvärt Epic!

 - - - - -

Underbar stand up av Aries Spears och hans olika imitationer...



 - - - - -

Man brukar ju säga att desperate times calls for desperate measures. Nu myntar jag även big news calls for big celebrations.

 - - - - -

Take care and may God bless you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0