Lonely Island!!!

Slumdog Millionaire kikade jag på igår och den var förvånansvärt bra. Fördomarna haglade och jag undrade hur bra en Indisk film kunde vara, skulle det vara en bollywood produktion? Nu var den ju inte fullkomligt indisk utan jag fick ju mina hollywoodinslag också. Den påminde faktiskt väldigt väldigt mycket om Guds Stad, om uppväxten i slummen och hur tufft det var för barnen och vad dom fick göra för att överleva i många lägen. Bra film ändå.

 - - - - -

Gänget från Hot Rod har gjort det igen, fast nu på ett annat plan. Två av dom är också med i "I love you man" och "Role Models" som är och var bioaktuella. Dom är "stjärnor" på comedy central och jag väntar bara på deras genombrott för DAMN vad roliga dom är, Lonely Island. Det är möjligt att Saturday Night Live har nekat  koden så man måste gå in på youtubesidan för att lyssna på dom två låtarna...

Jizz in my pants:



I'm on a boat:





 - - - - -

Det första bebisplagget inhandlades av mamma Savvina och var det inte det kanske snyggaste som bebisen någonsin kommer att äga?

                                                                                    

 - - - - -

Storm väntas besöka San Diego till helgen, kan bli jäkligt intressant. Hoppas på lagom storm, så man kan se men inte ta skada.

 - - - - -

Tråkigt att det skulle bli så avlägset i slutet för AIK Hockey. En sån kämparinsats så måste man förlita sig på Leksand OM man nu skulle lyckas slå SSK. Men kors i taket vad jag skulle bli tokig om dom lyckades gå upp. Men även om dom inte skulle lyckas denna säsongen så är dom riktigt heta och aktuella för nästa säsong, kanske för att slå ner lillebror dif...

 - - - - -

Allsvenskan närmar sig med stormsteg, har knappt hunnit reflektera över hur snart den är här. Men den viktiga rankingen:

1. Elfsborg (Borde vinna) 
2. IFK Sillstryparna (Bra partner att slåss om det...)
3. Helsingborg (Underdog)
4. Gnaget (Underdog)

13. Öis
14. Häcken
 - - - - - - -- -
15. Gefle 
16. BP

 - - - - -

Take care and may God bless us all

Kommentarer
Postat av: CJ

kasst tips

2009-04-19 @ 16:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0