3 veckor till val

Det är cirkus 3 veckor kvar till valet. Kikade på den sista intressanta debatten mellan Obama och McCain i dagarna som jag ändå skulle vilja säga att McCain vann för första gången. Så efter att summerat alla debatter så blir det la lika, med seger åt dom båda och ett kryss. Luktar galet spännande slutspurt, tror inte "pollsen" och statistiken talar speciellt mycket sanning och tror inte man kommer vara i NÄRHETEN av att Obama vinner med 10%.

 - - - - -

Vi kikade på debatten i vår Sociologi klass och läraren hade en rätt skön kommentar efteråt. Han kom in på religion och politik och undrade om Gud var Amerikan eller Jesus.

"Would Jesus come back and say, hay I'm gonna vote for McCain"

Finns säkert dom som tror det.

 - - - - -

Har börjat fundera på huruvida jag behöver införskaffa ett vapen eller inte. Såg på vägen till bussen det absolut läbbigaste spindelnätet som jag sett i hela mitt liv. Det var ca 3 meter och gick mellan två träd med spindeln alldeles i mitten, som för övrigt var 3-4cm (kroppen, benen är inte inräknade). En sån farlig och läbbig varelse kan ju hota mitt liv, nja det krävs tilltag från min sida, jag måste ju tänka på min egen säkerhet.

 - - - - -

Sunny San Diego fortsätter och förhoppningsvis lite beachvollyboll till helgen, booya!

 - - - - -

Take care and may God bless you all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0