Österrike nästa

Man har ju mer eller mindre blivit bänkad när EM har börjat och nästan bara sköna matcher på TV. Men snart är det dags att ta steget längre. Imorgon bär det av till österrike och en veckas "semester" med lite boll.

 - - - - -

Världens förmodligen roligaste film rullades i dagarna och damn vad jag prickat in humorfilmen Exakt i min smak. The onion Movie var i en klass för sig, Damn!

 - - - - -

Fixa med resorna till SD och tid på ambassaden, men nu börjar österrike - polen så bye bye. Kanske har tagit några kuliga bilder till nästa vecka!?

 - - - - -

Take care and may God bless you all

Kommentarer
Postat av: Ljung

Du är ju lycklig som är på rätt kontinent nu. ESPN förser mig dock med matcherna men jag har ju massa barn som springer ivägen hela tiden. Ha så kul i Österreich!

2008-06-12 @ 22:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0