Slå Jason Mraz med ris i en varm bastu

Back from Lund och nattskiften i Malmö. Helt galet hur konstigt jag vänt på dygnet nu istället. Är helt utslagen vid 11, somnar vid 12 och vaknar 5 på morgonen och kan inte somna om så man får gå upp. I och med detta äter man frukost tidigt och efter lunch vid 11 och en kaffe på det behövs det ju självfallet lite sömn. Men wtf är jag 80?

 - - - - -

Kikade på Wedding Daze och frågan är om inte skaparen velat göra en American Pie look-a-like och tjänat cash istället!? Jag ställer mig då den frågan.... Du har samma par som i American Pie där killen friar till sin älskade, men olyckligt nog dör hon innan hon hinner svara och han känner att han aldrig mer kommer kunna älska någon annan - hon var ju perfekt... Men det kommer han ju, för annars hade det varit en kanonkass rulle. Galet kul humor men kunde inte dom skippat pinsamheterna som dom tog med från American Pie!?

 - - - - -

Dags att besöka syrran snart. Mycket tråkigt väder för övrigt, ska bli skönt att flytta till varmare breddgrader om ett tag.

 - - - - -

Dagen skönaste låt får ändå bli Leona Lewis med hennes Bleeding Love. Får lite All Saints vibbar á sent 90-tal alt. tidigt 2000-tal med musiken och hennes schöna röststegringar gör ju det "scketbrah".
Dagens förbannelse som borde få sitta i en övervarm bastu och bli slagen med ris är ju den förbanande Jason Mraz. Vilket är lite förvånande må tro eftersom jag älskade hans I'm Yours som han släppte för ett lååångt tag sedan. Men när man själv släpper en "uppföljare", en cover på sin egna låt som på rena divafasonen utnyttjar kommersialismen och nästan uppmanar folk att tanka ner musik eftersom det är ren idioti att släppa en cover som för övrigt också är Mycket sämre än originalet. Blir arg varje gång jag hör den

 - - - - -

Take care and may God bless you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0