Bush attackerad

Det måste ha varit dagens höjdpunkt när jag fick höra om att en person kastade ett par skor på president Bush. Han träffade inte Bush ska tilläggas. Jag tror att det var när presidenten var på besök i mellanöstern och höll tal tillsammans med Iraqs premiärminister. http://www.trendite.net/2008/12/14/president-bush-george-shoe-thrown-muntadar-al-zeidi-video-pictures-baghdad-press-conference/ 

 - - - - -

Alltid intressant med arenafrågan rörande AIK och kanske att det faktiskt kan komma att leda någonvart nu också. Låter ju på dom som att man måste fatta ett beslut inom ett år, låter lovande. Hoppas dock på en egen arena och inte nationalarenan för hur kul är det med 15 tusen på en arena som tar 50 tusen? Och nej, jag kommer aldrig tro att det kan bli en grytstämning och härlig inramning när det saknas 35 TUSEN platser. Nepp, så bygg vår egna arena istället. Så kan vi döpa den till AIK arena eller nytt kul.

 - - - - -

Det är nästan så att jag vill sluta följa sporten alltså. Fruktansvärt tråkiga resultat där Cowboys slog NY Giants och i och med att Redskins förlorade IGEN så lär ju inte vi mäkta med och få det där Wild Cardet iår igen. Surt värre.

 - - - - -

Nu börjar det närma sig, om exakt 7 dagar sitter jag förmodligen på ett plan i Europa, oooh kallt.

 - - - - -

Take care and may God bless you all

Kommentarer
Postat av: Mårten

Hur länge är du hemma? Kommer du upp till Stockholm?

2008-12-15 @ 09:21:37
Postat av: CJ

ställer samma fråga!

2008-12-17 @ 12:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0