Kassa PPV

Det känns lite som att Borås smittat av sig på hela Sverige när regnskurar och äckelväder drar in över landet. Visst kan man stanna inne och mysa med en rulle, lite kortspel, god mat etc. men när man vill titta på PPV och fotboll och kanalen är helt död då? Som tar var fungerade alla kanaler bortsett från PPV så man kunde i alla fall se AIK åka på däng mot kff tyvärr. Som tur är behövde vi inte betala för dagens PPV match, som vi för övrigt inte kunde se, men nåde dom om jag betalat 140 spänn och kunnat se 30 sek. av matchen...

 - - - - -

Tvätt stod på agendan idag, sen blev det ett plånboksinköp, fin värre. Tog det till en ny nivå, känner hur jag mognat när jag nu har ett myntfack i plånboken, vet inte hur många år sen jag hade det senast. 1 vuxenpoäng till mig.

 - - - - -

Ca 32 timmar kvar innan avresan till Kalifornien, nervös? Jotack lite.

 - - - - -

Take care and may God bless you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0