Fett emot abort

Tog min första promenix i kvarteren vilket var jävligt korkat i den här värmen, 20 min senare var man svettigare än...svettigast. Blev tvungen att kavla upp mjukisbyxorna annars hade jag nog svimmat eller fått värmeutslag. Under promenaden gick jag förbi en bil som man i alla fall inte behövde fråga två gånger om vad dom tyckte om abort.

  







                                                                                   


 - - - - -

Såhär på kvällen kan jag konstatera att stunden jag var ute idag (enbart promenaden) räckte för att jag skulle få en solbränna. Kan bli rena rama semesterfeelingen, i alla fall i några veckor till innan plugget drar igång.

 - - - - -

Galet vad familjen gått igenom alltså, har inte riktigt filat på hur jag ska lägga upp det men nog tusan skulle det kunna bli en bestseller om händelserna skrevs ner.

 - - - - -

Var på bio ikväll och det var den bästa film jag sett på bio på jag vet inte hur länge. Pineapple Express hette den och det var vad dom kallade en "stonermovie". Blir nog till att man får dra och kolla på den igen om ett tag, underbart kul. Trailern: http://www.youtube.com/watch?v=hQqUyBN4g8M

 - - - - -

Take care and may God bless you all


Kommentarer
Postat av: Therese

Låter fett jonnieboy! Du kommer ju lätt trivas i SD och bli en surferboy.

Men shit vilken bil, den skrämmer skiten ur mig.



Du MÅSTE ju berätta historierna om familjen... du är en mästare på cliffhangers, haha!



Peace / Göteborgaren

2008-08-11 @ 16:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0