AIK GULD 2LAX9

Då skedde det som satte pricket över i:et för 2LAX9, nämligen att AIK tog det eftertraktade guldet. Och för er som inte riktigt håller på AIK eller är vidare intresserade av fotboll så tatuerade i alla fall AIKs ena spelare in "AIK GULD 2LAX9" på bröstet, två dagar INNAN finalmatchen gick. Underbart värre med guld!!! Underbara bojans käft, tjernas trogenhet, flavios målgest, mutumbas tatuering. Att dom lyckades på den omöjliga arenan som första lag att slå ifk sillstryparna.

 - - - - -

Dryga jävla snorungar som satt på bussen ner till stan idag. Jäkla tur att jag inte hade något tåg eller buss att passa till göteborg för då hade jag inte varit glad. Uppfattade först inte riktigt vad som hände utan satt där och kikade på Wedding Crashers i min iPod touch och det var inget mer med det. Så tyckte jag att vi stod kvar på hållplatsen lite väl länge, så ser ju hur busschauffören står vänd mot bussen och ropar att folk ska ta och gå av för att de tryckt att de ska av. Några från bussens bakre del svarade kaxigt att hon skulle skita i det och att hon skulle fortsätta. Vi blev nog kvar där 2-3 min innan hon fortsatte. Synd tyckte jag, hon kunde gott ha väntat tills de gått av. Men hon skulle få sin revanch 5min senare när dom ville hoppa av innan centralbron, men hon öppnade inte bak utan fortsatte över bron och till nästa hållplats som säkerligen blev 800m omväg för killarna som skulle av.

 - - - - -

Underbart att sitta och lyssna på Kenny Pavey som totalsågar lundh och ekwall och som gillar planinvasionen som ger honom gåshud. Han själv hade ju sprungit in på fotbollsplaner 3 ggr tidigare. Som han skulle sagt det "fucking whimps".

 - - - - -

Snart ser man tunneln i arbetarnas mörker, fan snart kan man få bo i sin egna lägenhet, tänka sig, vilken känsla det kommer bli!

 - - - - -

Take care and may God bless us all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0