En vecka

Savvina har varit här nu i drygt en vecka, ca två veckor återstår innan hennes plan bär av hem igen. Bara hoppas hon kommer må bättre så vi kan hitta på lite kul saker. Being pregnant is a bitch..

 - - - - -

Spring Break är äntligen här! Sista lektionen för veckan är klar, så nu väntar alltså cirkus 10 dagar ledigt från skolan. Who knows, kanske kommer ner ton av studenter till san diego, är ju en poppis spring break stad... Vi får la se...

 - - - - -

AIK hockeys kräftgång får ju inte en på direkt bättre humör. Fuck alltså, när man kommit så långt, att man inte bara kan ta det där sista jäkla steget. Vore ju så jobbigt och tråkigt om man inte lyckades och södertälje och typ västerås gick upp, mår illa jag bara tänker på det.

 - - - - -

Dragit några filmer när Savvina knappt kunnat röra sig från sängen. Så dom nya jag inte sett innan var Stardust - fantasyfilm där Robert De Niro spelar en jävligt skön kapten. Vanilla Sky kikar vi på nu, men jag somnar mest så jag får la ge den en chans när jag orkar. Patrik 1.5 var bättre än jag trodde, men så trodde jag ju knappt något heller...

 - - - - -

Roligaste på länge! Eftersom AIK är så sjukt, jag menar schuuukt mycket större än sina rivaler så krävdes det ett sammarbete fienderna emellan för att ens kunna ta upp kampen mot de svart-gula krigarna..

 http://www.hifdif.se/

 - - - - -

Satt jag och skratta högt till på psykologilektionen när läraren spelade upp denna. The Five Stages of Death.



 - - - - -

Kom ju på att jag inte lagt upp lite bilder som jag haft i åtanke. Blir lätt såhär när man inte har en ständigt uppdaterande blogg.

                                                                                            
                             Den föredetta söta lilla valpen som en                      Jag känner mig inte så hemma när jag ser hur
                             väninna till familjen fick, fortfarande söt.                    familjen här ser på och agerar mot gnagare. Hmmm...

 - - - - -

Take care and may God bless us all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0