Hans Majestät av Pop

Då kom det jag hoppades aldrig skulle hända, Kungen, hans majestät av pop gick bort. Den största musikartisten genom tiderna, alla kategorier, lämnar ett sjukt tomrum efter sig. Jag satt nog in i det sista och hoppades att han skulle göra comeback och att jag skulle ha nog med deg att en gång faktiskt fått se honom live. Men så blev det inte, tyvärr. Men då får jag nöja mig med att kolla på moonwalker med thereseoch snyfta ikapp till några härliga klassiker, underbara fucking klassiker.

 - - - - -

Förvånad över hur väl Sverige lyckades stå sig mot övriga stornationer i u21em. Men kiligt värre att man inte fick se första målet av dom tre i återhämtningen. Tog en promenad i stan då det visade sig att matchen spelades och just när vi passerade några restauranger med platt-tv så gjorde sverige de resterande två målen.

 - - - - -

Sjukt sorglig bortgång. May he rest in peace! Ska gå igenom dom 13 sidorna från Svenska Dagbladet imorgon och se om det står något intressant av värde. Det kommer ju utan tvekan bli en sån där som man sparar hela livet och berättar om för barnbarnen att den största genom tiderna och för all framtid faktiskt levde under min livstid. Det är annat än adnra generationer som bara har halvdanna namn som rolling stones, elvis, johnny cash (även om han är grym), the beatles... Så stor ju ingen av tidigare nämnda sig speciellt länge mot the one, the King of Pop. På jobbet så spelades det hans musik hela dagen. Det tog ett tag innan jag förstod något eftersom jag inte hörde det till cirkus 1½ timme in på jobbet. Thanks tetts... I guess.

 - - - - -

Barnvagnen fixad och kirrad, bara till att hämta den vilket vi ska göra imorgon också. Kanske dyker upp en bild i dagarna, riiktigt nice!

 - - - - -

May God bless us all and bless MJs family and soul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0