Obama

Så var Obama President och Bush åkt ut och nog ska det bli kul och intressant att se hur stor förändringen blir. Då räknar jag inte in Don't ask don't tell saker även om det nog blir ett stort steg for USA. Får la se hur lange det håller eller hur många som kommer bli anmälda.

 - - - - -

Jag satt på Macroeconomylektionen och funderade över om Bush hade mer i tankarna än vad vi egentligen vetat om. Det kommer ju alltid bra och dåliga tider, senaste recession var ju i början av 90talet strax innan Clinton. Så Bush kanske tänkte att han skulle kunna vända på det negativa genom Iraq eftersom krig historiskt sett får fart på ekonomin.

 - - - - -

Hetaste låten utan tvekan blir Wiz Khalifa som nästan outtrötterligen spelas hos moi. Den börjar inte förrän ca 20 sekunder in, men den är värd att lyssnas på.  Även ett historiskt ögonblick eftersom det är första gången jag inte länkar utan bara lägger upp videon, blir så mycket enklare då tycker jag :)




 - - - - -

Sena kvällar och tidiga mornar är tufft..och lite småfräckt, eller nått. Som tur är finns skype och Savvina så det blir lite ordning och reda i vardagen.

 - - - - -

Take care and may God bless you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0