Pissa i motvind

Var på ett väldigt konstigt ställe igår. Jag undrade verkligen var hade kommit när vi gick in för det låg pappersbitar och servetter över golvet, det såg verkligen smuttsigt ut. Men det skulle vara en del av det hela, likaså att servitören bara skulle slänga ner besticken och vara helt obegriplig. Sen så kunde man riva sönder pappersunderlägget, knyckla ihop det till en boll och sen kasta på de andra gästerna eller varför inte servitörerna? :)

 - - - - -

Lång dag med college football och plugg, men ibland kommer ju även om dagarna.

 - - - - -

Satt och tänkte på hur jäkla gammal jag är, när födelsedagen snart kommer upp och jag inte känner något speciellt inför det. Nästa "magiska" gräns är ju 30 och det är ju inget jag vill sitta och tänka på nu...

 - - - - -

Fruktansvärt tråkigt att inte kunna kika på Sverige-Portugal, speciellt när man lästa om det efteråt och hur man lyckades knipa en poäng. Roligaste nyheten där var absolut att Zlatan fick kaptensbindeln, förhoppningsvis behåller han den.

 - - - - -

Jag tror nästan det var den kallaste dagen igår under hela min vistelse. Jeans och tröja krävdes det och ändå var jag kall, var säkert inte mer än 15 grader igårkväll, ushamig.

 - - - - -

Jag är lite kluven hur jag vill att det ska gå för AIK och vad som känns bäst som supporter. Det är ju en alldeles speciell känsla att vara där när det går dåligt att ändå stoltsera med att man håller på laget. Året i superettan i fotboll eller första gångerna jag gick på AIK hockey var när dom åkte ner i div1. Visst vill man att dom ska lira C.L. och allt, men hardcore och pissa i motvind lockar ändå lite. Men lira dom unga så skiter vi i den här säsongen och tar nya tag. Nästa år då jävlar!

 - - - - -

Take care and may God bless you all

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha jaa och jag vet fortfarande inte vem personen är. Läste om hon med vårtorna i ett tidigare inlägg faan vad äckligt!

2008-10-12 @ 20:46:06
URL: http://tigerlina.blogg.se/
Postat av: Petra

Grattis på FÖDELSEDAGEN din gamla galosch!

2008-10-13 @ 08:38:09
URL: http://petrapires.blogg.se/
Postat av: Mårten

GRATTIS!!!

från Mårten

2008-10-13 @ 11:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0