Tungt Värre

Jag känner mig lurad och besviken, eller inte speciellt besviken alls när jag tänker efter utan kanske snarare lurad i och med att St Patricks Day inte var i lördags utan idag. Så kan det gå om man lyssnar för mycket på fel folk. Men det blev ändå gröna kläder under lördagen, bara en pik'e men i alla fall...

 - - - - -

Blir ledsen i ögat när jag läser att det kommer vara molnigt och risk för regn imorgon. Men å andra sidan gör det kanske inte lika mycket när man kan läsa om snö i Sverige :). Rocken är ju trots allt kvar i garderoben...

 - - - - -

Inte en chans att jag drar till jobbet 11 igen, pest och pina nu när alla turister fullkomligt ockuperat stan. Nog för att det var trångt på muse'et igår, en söndag och en turistgrej kan jag förstå men kära jistannes alltså, ojojoj. Vissa har ju faktiskt en timmes färd till jobbet, tänk på mig innan ni tar med alla era barn är ni snälla.

 - - - - -

Dags att ge sig ut och steka lite och förbereda det sista inför New York resan till helgen, är bara 2 arbetsdagar kvar nu, tjoho.

 - - - - -

Take care and may God bless you all

Kommentarer
Postat av: CJ

Grattis till derbyvinsten! hoppas du kan glida förbi om du ändå ska t em nån g... tjo

2008-03-23 @ 15:20:39
URL: http://diddan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0