Gone With The Wind

Då var den 3:52 min långa filmen (Gone with the wind) över och jag saknar faktiskt helt ord för att beskriva den. Jag är helt tom, jag vet inte vad jag känner och tycker om den. Får låta det smälta lite först antar jag.

 - - - - -

Satt man uppe igår natt för att se Detroit vinna Stanley Cup på hemmaplan, skedde det? Icke sa nicke! Knappt att man orkade sitta vaken när sändningarna började 2:00 och slutade vid 5 på morgonen, ojojoj. Sen att dom lyckades snubbla på mållinjen var ju jäkligt typiskt eftersom att de ledde men släppte in ett skitmål med 15 sek. kvar av matchen. Så kom övertiden och klockan tickade på och damn vad trött man kan vara... Decka i första övertidsperioden, aldrig i livet att jag pallat med att sitta och se TRE perioder till för ett avgörande...

 - - - - -

Nedräkningen till EM börjar och det känns ju extra påtagligt med "EM Bibeln" inhandlad. Kan ju bara gå uppför nu. Snart avresa.

 - - - - -

Take care and may God bless you all

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206

2008-06-04 @ 01:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0