Times

Nu bara 36 timmar innan planet till staterna lämnar landvetter. Men har ju ändå en del att göra innan dess, lite till att fixa imorgon med andra ord, ska dock bli väldigt skönt att lämna Brämhults slask.

 - - - - -

Träffat syskonen idag och jäklar vad de små liven växer :)
En nyrakad brorsa med magsjuka och en syrra med löshår och blonderingar och ett nystartat behov.. och blott 14 år , ojojoj tiden flyger iväg.

 - - - - -

Kopierat betygen så nu är jag redo att söka skolor imorgon.

 - - - - -

Dryg man kan vara då. Varför inte våga satsa pengar eller snarare inte kredit på ungdomar, dom är ju trots allt framtiden och kan ju verkligen behöva det. Hörde på radion när dom pratade om studenter och hur tight många har det och att studenter faktiskt lever under existensminimum vilket får anses vara väldigt chockerande i välfärdssverige. Men vi har la bättre saker att lägga dom pengarna på än framtiden...

 - - - - -

Ska bli lite småtrevligt med morgondagen och vad som där komma skall. Blir lite av varje inför torsdagens avresa. På listan har vi bokat in lite shopping, tvättning, sortering utav papper jag samlat på mig och behöver skicka och som pik/höjdpunkt på kvällen blir det en trerätters som jag valt som sista måltid. Minns inte allt jag sagt men skulle bli en skagentoast till förrätt, ett stycke vilt älgstek med ostfylld hasselbackspotatis för att avsluta det hela till en egen favorit i vaniljglass med lite frukt. Men vad vore väl dessa måltider om man inte kvällen till ära inte tar sig den Nicaraguansk cigarr man fått i julklapp?

 - - - - -

"The secret of Happiness is Freedom, and the secret of Freedom, Courage"

- Thucydides quotes (Ancient Greek historians and author, 460-404bc)

 - - - - -

Take care and may God bless you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0