The day after yesterday

Jag kan ju inte bara ge 2-3 olika förslag på vad man får dricka till, därför skickar jag sidan som igår under talet var överbelastat så rumskompisen fick maila vad det var:

http://drinkinggame.us/

 - - - - -

Galet trött man kan vara såhär efter jobb, men blir la lätt så när man inte är hemma innan 7.30 pm och inte ätit på år och dagar. Orkar inte med så mycket när man kommer hem, låter som ett tråkigt sorgligt liv. Jag undrar om det är verkligheten eller om jag vänjer mig snart...

 - - - - -

Riktigt skönt att ha kunna dra på nya albumet som the King of Pop släppt där bl. a. artister som Fergie och Akon sjunger med. Även om ingen nu kan göra en cover på någon av Michael Jacksons låtar.

 - - - - -

Blir kanske lite mat, om inte så blir det i alla fall sängdags.

 - - - - -

Det hann bara bli sex öl under det knappt timmes långa talet, men jag ska medge att jag fuskade. Efter ca 35-40min var magen full och det gick inte ner en droppe, jag kände ett litet behov att lugna ner det en aning så jag drack inte på säkert 7-8 min. Dessa 7-8 min. handlade en hel del om Foreign Policy och jag lämnar det till varje individ hur många gånger ni tror att han sa "Iraq, Terror, Israel, Troops" men där kände jag för en stund att vila nog ändå vore bäst. Jag kom tillbaka stark i alla fall och upploppet var spännande men det behövdes inget målfoto vid mållinjen...

 - - - - -

Take care and may God bless you all


Kommentarer
Postat av: böhen

förklara mer ingående vad som sägs.. ge en utomstående chans.. idiot!

2008-01-31 @ 02:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0