Respons Jon

Kul att redan andra dagen få ansvar över företagets löner samt diverse användarnamn samt lösenord bossen använder till olika sidor. Fräckt var namnet! Bara tänka sig vad man skulle kunna göra... Men så hotade hon ju mig med att skjuta mig om jag gjorde något dumt med det också... :)

 - - - - -

Så imorgon har halva första veckan gått och jag börjar känna optimismen porla. Nog för att de första två dagarna varit intressanta på sina sätt men morgondagen kommer bli fruktansvärt kul, inget är bokat eller ordnat men jag känner bara på mig det.

 - - - - -

Damn vad jag börjar längta till Super Bowl och Patriots vs. Giants, lär ju bli en jääävligt kul match även om Patriots lär vinna jävligt stort... Lite synd att det är på en söndag eftersom man jobbar på måndagen, men fått rådet att man dricker i stort sett hela dagen, kollar på matchen och däcker vid 9 på kvällen så att man sen är redo för jobbet på måndagen. Sen är det ju ganska chill eftersom jag inte behöver ta bilen till jobbet, men men.

 - - - - -

Fruktansvärt kul att se olika stilar mellan sve vs. usa hur man sysslar med försäljning och kamrat/kompisandan. Det är lika livat varje morgon och eftermiddag på jobbet som det är på norra efter att gnaget gjort 1-0 mot gais i 20 min. Jävligt uppåt fastän man vet att det kan gå ner så är man positiv och framtiden känns jäävligt ljus ut. Det rings i klockor, man bankar i väggar, det high-fiveas och stämningen är allmänt på topp. 

 - - - - -

Halvrolig upplevelse på metron i morse när jag blev sen till jobbet. Jag missade bussen jag ville ta eftersom att metron inte ville öppna dörrarna så att den fick fortsätta ca 150 m. innan den åtke tillbaka och äntligen kunde öppna dörrarna så vi kunde gå ut. Detta tog ung. fem minuter och slutade med att jag missade bussen som jag var Tvungen att ta för att hinna i tid och hamna på bussen efter istället. Bussen efter går inte hela vägen utan jag fick SPRINGA ung. 9-10 blocks på 10 min. bl.a. genom en skog för att försöka hinna i tid. Men efter att i 6 min och 43 sek. fått direction av receptionisten så beslöt jag mig för att gå på instikten och hittade 5 min. senare rätt väg och var sedan bara 12 min. sen vilket tydligen inte gjorde något eftersom jag var tvungen att vänta en bra stund för att komma igång...

 - - - - -

Morgondagen lär innehålla en hel del kul saker, men även nya för Mr. Jon som jag nu framöver går under.

 - - - - -

Take care and may God bless you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0