Super Tuesday

Ännu en dag på Global Business Group var över och det börjar kännas allt bättre. Morgondagen kommer nog bli riktigt bra känner jag på mig. Nu väntar dock Super Tuesday och kandidaternas stöd runt om i staterna. Det slutar säkerligen med att McCain får mest stöd även om jag hoppas på Mitt Romney, på republikanska sidan. Hos demokraterna både hoppas och tror jag på Obama.

 - - - - -

Det är ju smått frustrerande att inte den jävla kommunala trafiken lyckas vara i tid. Betalar man pengar så funkar det så dåligt som det gör, jag har tillräckligt långt som det är, jag behöver inte förseningar.

 - - - - -

Kära nån vad det är givande och framför allt kul att skriva Learning Plans. Tror dom att man är trög eller?

 - - - - -

Skönaste låten att komma hem till Barry Louis Polisar - All I Want Is You
För man tröttnar ju på låtarna som spelas på radion hela tiden. Jag menar, man har ju hört Alisha Keys, Rihanna och Jordin Sparks allt för många gånger, med reservation att man kan höra Alisha några gånger till. 

- - - - -

Take care and may God bless you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0