John McCain, vinnaren!

Efter en vecka med Super Bowl får man säga grattis till Gaints även om det tar emot. Sedan är nog ändå veckans stora vinnare John McCain efter Super Tuesday och det nu är klart att Mitt Romney inte deltar mera. Tråkigt att det verkar näst intill klart att McCain blir republikanernas kandidat, har dock för dålig koll på de resterande kandidaternas politik.

 - - - - -

Überskönt med helg efter en hård veckas arbete bakom sig. Arlington Cemetery och ett besök i Maryland vänter med största sannolikhet imorgon, som förhoppningsvis även blir lika varm som många av de senastse dagarna varit.

 - - - - -

Tämligen intetsägande resultat från demokraterna så den kampen kommer ju fortsätta ett tag till. Får la hoppas att vinnaren blir klar snart så man kan välja kandidat.  Tror nog ändå att det till slut blir McCain vs. Obama, utgången där vet jag däremot inte. Skulle däremot Hillary vinna tror jag rätt mycket på republikansk seger. Tror nog hatet/avskyn mot henne är det största även om hon skulle få större stöd jämfört med Obama. Men vad vet jag? Jag satt ju och hoppades på Ron Paul och John Edwards...

 - - - - -

Äventyren i BB fortsätter...

 - - - - -

Take care and may God bless you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0