Regn i paradiset

Ja det inte är inte riktigt det fysiska regnet jag tänkte på, för det har inte börjat regna ännu även om det börjar bli kallare på kvällarna. Nä det som jag tänkte på var familjens 15 åriga dotter. Vi har tagit hand om en hund som tillhör några vänner till familjen. En kväll sov pojken över här och han delade senare säng med dottern (dom är jämnåriga tror jag) och detta skrev dottern om i sin dagbok. När mamman städade, hittade boken och läste vad hon skrivit fick hon utbrott hon kallade dottern alla möjliga saker. Det fanns tydligen rum för tolkningar och mamman trodde att dom haft sex. Hon sa då att hon kommer bli utkastad om hon kommer en en dag gravid. Mamman tyckte också att hon hade "kastat sig över mig" så hon kommer nog inte ha någon mer manlig student.

 - - - - -

Galet tråkiga resultat som verkligen inte gått min väg alls. Redskins har börjat torska och riskerar att missa wild card chansen om dom inte rycker upp sig och Chargers är bara allmänt dåliga även om senaste matchen var ett stort fall framåt.

 - - - - -

Galet mycket plugg framöver, deppigt värre btf.

 - - - - -

Var nere vid en "Tree Lot" och hjälpte till med julgranarna och bar och gjorde allmänt mycket fysiskt arbete med Circle K. Förmodligen sista aktiviteten vi har innan det blir dags för hemresa, tråkigt värre.

  - - - - -

Jag har kikat lite på Comedy Central och ett av deras relativt nya program dom har, Chocolate News som är fantastiskt roligt: http://www.youtube.com/watch?v=lXaVWLP_TOc

Dane Cook är rolig, men Lisa Lampanelli är i ett riktigt jäkla rolig och spöar Dane med hästlängder, kanske för att hon ligger så på gränsen mellan att vara alldeles för grov och helt genial. Rasism har fått en helt ny innebörd: http://www.youtube.com/watch?v=M00Oy4GUP_A

 - - - - -

Take care and may God bless you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0