Kul larare

Jag visste att var larare i Microeconomy kunde skamta nagon gang mer sallan men detta var ju anda ratt kul email han skickade till oss anda:

Because of yesterday's Charger loss to Atlanta and all the sadness which has engulfed San Diego, I have decided to give everyone 3 chances at quiz # 10

Han har tidigare "varit sjuk" den mandagen som Chargers spelade nar vi hade lektion pa en Monday Night Football, dom spelar ytterst sallan pa mondagar.

 - - - - -

Galet trakig match igar nar Redskins torska den matchen jag formodligen sett fram emot mest denna sasongen. Tvi bla och usch. Vi hade ju inte ens kanalen hemma sa jag fick ju folja den via natet och nfl.com vilket formodligen gjorde mig battre an om jag sett den da vi torska. Men hedrandet av Sean Taylor var dock valdigt fint och han kom nu med i The ring of fame (Hall of Fame) bland Redskinslirare, Stort. Grande.

 - - - - -

Helt underbar del av Dane Cooks framtrade ar nar han pratar om religion och hur han sa "God bless you" till en kille som svarade att han var ateist. Sitter i skolan sa kan inte lanka men pa youtube "Dane Cook - Sneeze" heelt underbart. Nar han sager God bless you och han svarar att han ar ateist sa undrar Dane vad man da ska saga till ateister, you don't go/come to heaven when you die? Den har jag skrattat mig till somns med, for den avslutning ar... mmmoaah fantastisk.

 - - - - -

Take care and may God bless you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0