17 timmar i San Diego

Nyligen vaknat upp i San Diego och det känns som att jetlagen kan utebli den här gången, underbart. Men det är helt galet hur vädret här är, galet varmt hela gårdagen och inpå natten när de själva tyckte det började bli kallt, pyttsan heller.
Nu är det lunchtid och solen är stekande het. Lite därför känns det sisådär att jag inte kan byta om till shorts och en icke svart t-shirt, flygbolaget söp bort min väska någonstans mellan frankfurt och philly så här sitter jag min dator.

 - - - - -

Helt galna historier mamman i familjen berättat om vad som hänt dom de senaste två veckorna. Det är så galet att hon utan tvekan skulle kunna skriva en bok och att den sen filmatiseras. Jag får göra en lite serie om det senare för "kul" är det, helt sjukt minst sagt.

 - - - - -

Nä nu ska jag nog ta mig en tur och kika på området här och bekanta mig med kullarna/bergen. Det lär ju aldrig bli direkt tråkigt här med 4 hundar varav 3 är väldigt livfulla, en gullig pojke på 6år som babblar konstant, en kille i min ålder som man kan snacka sport med och den yngre systern på 14.

 - - - - -

Take care and may God bless you all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0