Knockade chefen

Besökte två fantastiska museér i lördags som innefattade den amerikanska postens historia i runda drag samt ett amerikansk indianskt museé. Man har ju helt klart undrat vad man sysslat med alla dessa dagar man inte besökt dessa, helt klart en upplevelse utan dess like.

 - - - - -

Under söndagen var det dags för ett prestigemöte mellan Global Business Group och CorConcepts, eller som vi väljer att kalla dom CorComcast, lite halvkul... eller inte. En match i amerikansk fotboll stod på schemat och GBG var laddade till tusen, det låg i luften. Det visade sig att vår aggresivitet skrämt iväg många från CorConcepts då det bara infann sig 3 pers så det blev mixade lag istället.

Jag stod för en gedigen insats och gjorde lagets samtliga TD, vilket dock tyvärr bara blev två, men ändå. Två hander på bollhållaren skulle motsvara en tackling men ändå slutade det med att två personer fick gå av banan skadade varav den ena min chef. Efter att hon fått bollen rusade jag och person 2 mot henne, hon stod med ryggen mot mig och såg mig inte innan det var för sent. Hennes ansikte trycktes in i min axel och hon föll som en fura till backen innan hon gick loss med slag på mig och kastade bollen på mig innan slutligen hennes pojkvän kom emellan och avbröt hennes attacker :)

Vi förlorade dock matchen men idag gav hon sig till känna och bad om ursäkt för sitt beteende. Ger man sig in i leken...

 - - - - -

Kikat på Exorcisten i dagarna och jäklar vad man kunde göra läbbiga filmer förr i tiden. Aningen roligt att den utspelar sig i New York och Washington, kanske dags att besöka den numera kända trappan...

 - - - - -

Take care and may God bless you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0