Regniga onsdag

Fy tusan, det har bannemig regnat hela dagen i alla fall nästan. Därför kändes investeringen i ett paraply inte tokigt - ella ella ella eh eh eh.

 - - - - -

Bojan verkar ju vara en asskön snubbe som bara måste komma till gnaget, förmodligen sveriges topp 3 skönaste juggar. Bojan, Nebbo och Sladjan.

 - - - - -

Har in i det sista försökt hålla det tillbaka men det går bara inte, tesist faller muren och så även i detta fall. Självklart är det "Soulja Boy" med Crank that (soulja boy / Superman) jag pratar om och det går ju inte annat än att bara älska dansen och det sköna gunget. Vilken hit.

 - - - - -

En exceptionellt givande dag på Shenandoahs Universitet där det stods för Internationella dagen och man bar flaggor och lyssnade på musik i kyrkan...

 - - - - -

Sista midtermen imorgon, kan bli hur spännande som helst, kan också vara en regnig dag och inte det minsta spännande, återstår att se.

 - - - - -

... jag köpte mig i alla fall ett paraply.

 - - - - -

Med nyklippt hår och nytt paraply (som ni säkert förstår att jag gillar väldigt mycket vid det här laget) blickar jag ut över det kyliga och regniga Arlington i förhoppning att jag ska få slänga in mitt svarta fina paraply längst in i garderoben och ta fram shortsen igen. Får la se vad vädergudarna har att erbjuda framöver...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0