Comes to an end

Då var helgen över och hotellvistelsen likaså. Tre nätter fick räcka och skönt på sätt och vis är det. Kan äntligen flytta in i lägenheten som idag blev klar med golvläggningen utav heltäckningsmattorna.

- - - - -

En anna fruuktansvärt rolig nyhet är att mitt paket äntligen kommit, jag slipper med andra ord att frysa med min sommar/vårjacka.
 
- - - - -

Imorgon är det mina två första intervjuer med Greater Washington Sports Alliance samt Brotman Winter Fried. Jobbigt värre att det bara är 2½ timme mellan dessa, får hoppas att första inte drar ut för mycket på tiden...

- - - - -

Thanksgiving vecka, med andra ord ledighet och tid att vara tacksam :)Museér och studier väntar innan förhoppningsvis en god kalkon ätes opp.

- - - - -

Dagens citat: Jag är så hungrig att jag skulle kunna käka en elefant - rå

- - - - -

Såhär i juletider kanske det är dags att börja tänka på och införskaffa glögg och en chokladkalender? Finns ju trots allt att tillgå...

- - - - -

Bara hoppas på att få ersättning för de förstörda sakerna från vattenincidenten som skedde i fredags.

- - - - -

Snart dags att läsa AIK NYTT som skickades med i paketet, WII

- - - - -

Take care and may God bless you all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0