Sveriges största firma

Snart är helgen över och kan summeras som kul ändå. Stor del av tiden har gått åt att leka och lära med den nya bärbara datorn som är helt fantastisk, den har "fingerprint" som gör att man inte behöver skriva in lösenord utan man drar fingret så läser den av fingret, sjukt fräckt!!!

 - - - - -

Blivit så fruktansvärt trött på media i fallet "tamandi" där man går ut och anklagar fb för att vara boven i dramat. Nog för att de gjort mycket skit så är det inte kategori c supportrar som är inblandade den här gången, och sen när blir man offret när det är en själv som slår någon annan? Skulle vara intressant att se om jag skulle kunna slå någon på käften och sen få sympatier om det visade sig att jag tog första steget... tror knappast det.

 - - - - -

Hur  i hela friden ska jag klara 6 f*cking timmar på en buss till Stockholm? Äh, jag har ju datorn nu så det får bli några filmer...

 - - - - -

Känner mig ganska händig efter att ha lagt golv i en stuga. Jag är en häääändig maan, vem fan är gessle?

 - - - - -

Vet inte om någon ska ha cred eller om det är åt skogen, men enligt media och deras syn att se på det så skulle AIK ha europas största firma what so ever. Drar man gränsen som man gjort i media nu gällande tamandi så skulle vi ha drygt 15 000 personer, inte illa pinkat för att för att komma från lilla Sverige.

 - - - - -

Såg Underbara Älskade igår och helthetsintrycket är att den var djup och lite mörk där dödsfallet i början av filmen överskuggar i stort sett hela filmen. Lite hemsk sett till att den med största sannolikhet skulle ha kunnat baseras på (flera) verkliga händelser. Bästa filmen hittills och får därför 4 spjut.

 - - - - -

Så snart är det då dags igen. HIF - AIK. Två lag i kris. Två lag som behöver prestera. Därför slutar matchen 1-1 efter krampaktiga 80 min. Förmodligen en tråkig match som jag i slutändan kommer skatta mig glad över att jag bara kunde se de sista 45 min. på.

 - - - - -

Snart så...

Kommentarer
Postat av: Oskar

Jepp, vore kul att ses innan du drar. Du, jag, danne, albanos och hasse=). Hur länge ska du plugga i USA då, är det ett år till att börja med eller?

2007-07-22 @ 22:43:17
URL: http://theparfois.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0