Stockholmsvecka

Då har snart hela veckan gått och det är snart dags att börja tänka på refrängen och kika på vägar att ta sig hem på. Vi hade ju galet bra väder igår, varför regnar det då idag?

 - - - - -

Var på AIKs träning igår vilket var ganska intressant, kan förstå att David Fjäll hänger där så mycket som han gör (även om det är en del av hans jobb).

 - - - - -

Årets upphämtning måste ha gjorts av mig och Anders som kom in på 501 efter att Mårten och Linn vunnit. Kvar stod Sara och Åsa som hade knappa 10 då jag och Anders insåg allvaret i det hela och gjorde vad som krävdes, vann helt enkelt. Dart är det frågan om.

 - - - - -

Var och såg "Direktören för det hele" som är en dansk Drama/Komedi där en skådespelare ska agera direktör och slutföra en affär med ett isländskt företag. Mycket humor! Filmen var bra och som sagt kul och får 4 spjut.

 - - - - -

Var på ambassaden i onsdags och fy tusan vad jag inte hade förväntat mig det som skedde. Skulle "intervjuas" 10 så jag var där tjugo över nio och fick se en 50-60 meter lång kö utanför ambassaden, så det var bara till att ställa sig sist. Halv ett kom jag in och de fick visitera mig och tog min mobil för att sedan slunga vidare mig så jag kom in i byggnaden och lämnade fingeravtryck för att sedan lämna stället klockan ett.

 - - - - -

Veckans låt: Last Call - Lidingö

 - - - - -

Bokade flygbiljetterna till USA så nu är det nära, jippi ki yey

Kommentarer
Postat av: D

Tackar :). Ja absolut det vore kanontrevligt. Jag kan vilken helg som helst förutom nästa helg lördag 4/8. Vore mycket trevligt att dra ihop det gamla goda gänget igen :).

2007-07-27 @ 16:47:14
URL: http://theparfois.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0