Brämhultsankomst

Då har man efter många om och men kommit hem till bostaden i Brämhult. Äntligen! Ett försenat plan där någon fullkomligt värdelös människa lyckades med att paja någon dörr när maten skulle bäras in så det tog 30-40 min. längre tid vilket gjorde att planet blev försenat till Köpenhamn. Väl i Köpenhamn, försenad, insåg vi att vi aldrig skulle hinna så vi skulle få ta flyget som gick drygt timmen senare, wow gott om tid tänkte jag, utan att byta biljett. Insåg detta 50 min innan och fick gå 10 min för att sedan stå i en kö för att kunna byta biljett. Löpandes kom jag 5 min innan planet åkte, trött som jag var, eftersom jag inte sovit något ännu, somnade jag på flyget och sov hela resan. Nu är jag däremot hemma.

 - - - - -

Det borde inte få tillåtas, att ha samma väder i D.C. som i Borås, ushamig!!!

 - - - - -

Mycket kul att Redskins slog Giants, även om man nu inte fick se matchen. Minst sagt intressant slutspurt...

 - - - - -

The Last Kiss
En film som innehåller romantik med även komedi, men utan att för den delen skull vara en romantisk komedi i klassisk benämning. En OK rulle där allt cirkulerar kring relationer unga som gamla, gifta som med småbarn. Sensmoralen lite luddig och får därför 3 svaga Spjut.

 - - - - -

Nu är jag så förbannat trött att jag behöver sova för att överleva!

 - - - - -

Take care and may God bless you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0