Martin Luther King Day

Igår måndag var det Dr Kings födelsedag så alla var lediga från jobb. Vad passar då bättre att placera ett bröllop på om inte en fin och solig dag vid stranden? Jag väcktes av lekandes, fel, lätt irriterande skrikande barn som sprang runt och förde allmänt oväsen kring sig i hela huset när det lät som att de skulle riva stället. Efter den lätt bryska väckningen frågade dom om jag inte skulle med till brölloppet så jag sa självfallet "varför inte" och vi var iväg. Hela situationen kändes jäkligt konstig för dom hade typ gift sig för ett år sedan i och med att mannen (23 år) är med i The Navy och får bättre förmåner, men det skulle bli en mer formell tillställning då dom tydligen inte berättat om detta för sina föräldrar. Så vi var bara dom absolut närmsta (vad f*n gjorde jag där i sådana fall) vid San Diegos kust den fantastiskt fina dagen.

                                                   

Japp, helt rätt, det var dessa            Här har vi hela familjen, bortsett                   Och då självklart var det här
två som gifta sig, rätt gissat :)          pappan i familjen som då fortfarande         som allt ägde rum, litet, mysigt
                                                               inte får åka in i USA utan befinner sig         och på en fantastiskt fin dag!
                                                               i kylans land Kanada.

 - - - - -

Satan vad lat jag är, har inte packat upp min lilla väska efter 4 dagar, what's wrong with me...
 
 - - - - -

Middagen efteråt hölls på Hard Rock Cafe i Down Town San Diego vilket kändes lite sådär efter att ha valt en så fin plats... men men. Tydligen så skulle hon fått välja och bestämt praktiskt taget allt som hade med detta att göra, men så har dom ju varit gifta i ett år redan...

 - - - - -

Två "epic movies" blev det idag i Stepbrothers och The Incredible Hulk. Alltså Hulken var ändå kvällens lätta förvåning som var riktigt bra. Det är riktigt roligt att Batman var så bra och att dom även kunde följa upp Hulken med att vara så bra är nice, får la se om Spiderman är något jag kommer överväga att se eller inte...

 - - - - -

Take care and may God bless you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0