Effin long time

Insåg precis nyss att jag inte uppdaterat min blogg sen jag skrev om min hemresa och det traumatiska som hände. Kanske också är därför jag inte skrivit sen dess, att jag behöver bearbeta det...

 - - - - -

Juniorernas final i Kanada är precis avslutad och satan i gatan vad det rör upp känslor alltså! Svintrött och svinförbannad, hur tusan ska jag kunna somna nu är det tänkt? Sverige var dock aldrig speciellt nära kändes det som så det var ju inte helt oförtjänt, men ändå...

 - - - - -

Snart en trevlig resa till Stockholm med besök till ambassaden och förhoppningsvis träff av några kompisar om jag har tur. För sen är det ju bara dagar kvar innan planet drar till USA igen.

 - - - - -

Juldagen och nyår blev två dagar av fest, som alltid. Juldagen aningen vildare med utgång och krökande, tyvärr även ett sår på vänstra knäet. Gick genom byxorna också =/ Nyår blev betydligt mer sansat till och en trerätters middag avnjöts innan det var dags att korka upp champagnen, tända cigarren och titta på fyrverkeriet. Två vitt skilda men ack så roliga tillställningar. Just det, måste ju tillägga att det blev sing star och rock band, där jag i sing star fick dominera när jag sjöng Barbados låt "Kom hem", ingen sjunger den som mig!!

 - - - - -

Take care and may God bless you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0