Underbart vackert och jävligt sexigt

I galet stressiga tider i skolan har jag kommit fram till att man (jag) behöver lite time off och bara göra typ... inget. Ta ledigt någon timme och bara kolla på Two and a half men eller ta en power nap eller nått sånt. Det var en sak förra terminen, men denna så har jag kommit fram till en ny relaxmetod...bilder. Bilder som för övrigt är galet heta. En gravid mage, och denna i synnerhet, är något så tokigt vackert och också jävligt sexigt. Även fast vi vet att det inte är fler än ett barn så undrar man ju ändå lite när man ser magens storlek, redan i månad två.

 - - - - -

Psykologin avklarad i skolan nu, snart dags för Macroeconomy och Stress Management. Laddad som fan!

 - - - - -

Äntligen verkar vädret ha gett med sig. Regnet slutade idag och äntligen kom solen och värmen fram. Jag kände mig nästan dum som gick hem (10.30) i långärmad t-shirt, tröja och jeans när alla andra kom till skolan i shorts, t-shirt och flip flops. Too bad att jag bor med en familj mexare/spanjorer som redan är bruna, annars jäklar hade jag gazzat i solen.

 - - - - -

Jag har även kommit fram till en sak gällande proven i USA. Det är att jag verkligen hatar Multiple Choice. Du ska alltså basera alla kunskaper på Ja/Nej frågor alternativt 4 alternativ. Det är inte speciellt smart (så som högskoleprovet) så jag stör mig mest bara på att sitta och göra dom små proven. Jag förstår att det kanske är det bästa alternativet när man har en klass på 500 elever, men 30-50? Så jäkla upptagna är inte lärarna här. Dom tjänar bra mycker mer än i Sverige (överlag) och dom har färre klasser. Vissa lärare har bara en klass á 3 timmar i veckan och inget vid sidan. Kanske att jag stör mig så mycket på det för att man inte får ha en ordlista så man kan översätta orden...

För inte tusan kommer jag Alltid fatta Allting som står på provet på samma sätt som en vanlig Amerikansk student gör. Tur att några lärare insett det och inte bara är för lata och skiter i det.

 - - - - -

Jäkligt tråkigt att praktiskt taget hela sportsäsongen är över redan. Finns ju praktiskt taget ingenting att se fram emot. I och för sig spelas det fortfarande lite basket, och det var en JÄVLIGT underhållande All-Star match förra veckan så var heeeelt sjukt bra. Jag är verkligen ingen expert, men Det var en bra match och dunkarna man fick se under "showen" var ju inte nådiga!! Coolt värre.

 - - - - -

Här kommer några bilder på kanske världens vackraste gravida mage i andra månaden...


                                                                                

Aint it beautiful :)

 - - - - -

Take care and may God bless us all

Kommentarer
Postat av: Bus Göteborg!

åh jag är så glad för dig, er!

2009-02-19 @ 19:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0