Annika Östberg är inte liljevit

Så har "bomben" släpps under de senaste dagarna att Annika Östberg fått åka till Sverige för att få sin straffperiod avklarad där. Vilket gör mig förbannad. Så har man läst om hur fruktansvärt glada alla är att hon fått komma "hem" igen och alla skriver hur bra och kul det är. Vilket gör mig förbannad. Hon var fan delaktig till polismord, hon skulle gott fått avklara hela sin tid i USA - eventuellt fått en transfer till ön i öst och Guantanamo Bay eller varför inte de allierade i Israel eller Palestina?

Hon lär säkerligen bara få något år eller bli benådad i Sverige och helt plötsligt är polismördaren ute på gatan igen. Jag har ingen sympati för att hon rökte eller injicerade drogerna hon höll på med heller, ett annat brott i övrigt...
Tyckte Leif GW Person skrev något riktigt bra om detta i aftonbladet faktiskt. Han har läst polisutredningen i USA och jämför detta fallet med polismordet i Malexander där alla tre dömdes för mord även om två av dom bara tittade på. 

Tänker bara citera Leif GW Person en gång, men ändå rätt bra och talande för hela situationen:

"Hela historien fyller mig med olust, hon är dömd för polismord"


 - - - - -

Arnold har ju verkligen haft ett grymt liv. Det tål att sägas många gånger man han måste ju verkligen ha levt ut sin fulla dröm, och många andras också för den delen. Jag menar, hur många kan skryta om att ha vunnit body building, varit hollywoodstjärna och högsta möjliga uppsatta politiker i USA som invandrare.

 - - - - -

Tråkigt värre att AIK inte lyckades att vinna över ssk, börjar smälta faktumet att säsongen med hockeyn är över, men fotbollen är ju här så...

 - - - - -

..då är det ju kanonkul att AIK lyckades slå halmstad och vem skulle göra målet om inte vår allas lilla kaka? och vad var det jag läste? Mutumba på planen, att han fortfarande kan, känns ju som att han varit med sen jag vet inte när, även om han bara är 23-25....

 - - - - -

Take care and may God bless us all

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.poeter.se/viewText.php?textId=883023

2009-04-13 @ 13:48:31
Postat av: Pap

Annika har mördat lika många poliser som både jag och din mamma har gjort. jag förstår att det är kul och har varit intressant därborta men nån jävla ordning och verklighetsförankring skadar inte. Vilken jävla gud menar du blessar oss????????

2009-05-06 @ 23:40:22
Postat av: Pappa

Annika har mördat lika många poliser som både jag och din mamma har gjort. jag förstår att det är kul och har varit intressant därborta men nån jävla ordning och verklighetsförankring skadar inte. Vilken jävla gud menar du blessar oss????????

2009-05-06 @ 23:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0