Dumma aftonblads reporter

Jag satt och läste den roligaste artikeln på riktigt länge igår kväll. Det handlade om en (manlig) reporter från aftonbladet som skulle gå på Ladies Night med sitt killgäng på 4 pers.

Han verkade märkbart ledsen när han skrev artikeln och jag kunde bara inte hålla mig för skratt när jag läste den. Han beskriver dom "sexuella trakasserierna" han och hans kompisar var tvungna att utstå. Nä den faktiskt fantastiskt rolig att läsa:


http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article3421680.ab


Jag menar, varför gå dit i första läget? När det t.o.m. står på biljetten att showen är för tjejer. Mycket nöje!


 - - - - -


Spännande vecka med en förhoppningsvis nice debatt på torsdag mellan dom båda vicepresidentkandidaterna. Intresset är la generellt inte speciellt högt inför den debatten men jag väntar snarare på att få se debatt nr.2 mellan McCain och Obama. Vore kul att se om McCain kommer se lika arg ut och vägra titta på Obama (vilket fan är en bedrift när man håller på i ca 1½ timme) och om Obama kommer "hålla med" McCain lika mycket som senast "John McCain is absolutely right/I agree with McCain".


 - - - - -


Får faktiskt lov att säga att jag blev lite förvånad över hur negativa resultaten på marknaderna blivit efter att Congressen röstade ner "räddningspaketet". Efter att ha hört och läst folk prata om vad som faktiskt stod i det så är jag inte alls förvånad över att den fick nobben. Snarare att inte fler Demokrater röstade för den och fler Republikaner mot den speciellt när det handlade om en så stor summa av skattebetalarnas pengar. Känner ju sådär när "experter" går ut och pratar om jordens undergång och hur Congressen svikit hela världen. Vänta till slutet av veckan eller nästa vecka så har det förmodligen kommit till ett nytt mer genomtänkt förslag som går igenom. Även om jag tycker att det var något opassande att många politiker "tog ledigt" för den judiska högtiden. Jag fick lite av en Lars Danielsson känsla över det faktiskt.


 - - - - -

Börjar faktiskt få en jämnbra bränna, inget mer flagande utan ljusbrun, om jag ligger i kanske jag t o m kan bli helbrun även om mina pigment säger annat.

 - - - - -

Take care and may God bless you all


Kommentarer
Postat av: Sovjet

Hur går det med finanskrisen? :) Världens minst odemokratiska land verkar ha lite problem... kapitalismen är inte så stabil direkt :)

2008-10-05 @ 00:28:43
URL: http://hjulstaboyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0