Ronald McDonald

Jag och Circle K tog idag en tur för volontärarbete på Ronald McDonald Children Hospital där dom tar hand om svårt sjuka barn. Trevligt och kul att kunna hjälpa till och bidra inom områden som strävar och jobbar för det goda här i samhället. Senare på kvällen blev det en mindre thanksgivingmdidag och en videokväll med Circle K International. Det blev Superbad och Knocked Up, härligt Seth Rogen tema det blev.

 - - - - -

Snart dags för den riktiga thanksgiving den här veckan, trevligt värre.

 - - - - -

Det är galet tråkigt att inte ha någon sociologi klass den här veckan, var ska jag nu få mina citat och roliga stunder från?
Förra veckans underbara citat skrevs självklat upp. Vi pratade om hur det är kvinnorna som tar ut skillsmässan till 90% av fallen och att en stor procent är singel mammor. Så: "How many of you gals are ready to be single moms? -you better get used to it". Eller varför inte när vi pratade om homosexuella och politik "God hates fags but loves Democratic party". Ska bli tråkigt att inte få skratta så jag gråter denna vecka, men men, man kan ju inte alltid få vad man vill här i livet.

 - - - - -

Take care and may God bless you all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0