Kära Norling

Jag är för tillfället så jävla trött, besviken och ledsen på alla jävla vidriga styrelseäckel inom AIK som pissar på dom trogna och dess supportrar. Jag väljer Norling före Bystedt 33 dagar i veckan. Han må han jobbat på spray, kanske nån kan spray:a ner hans bil i med ansiktsbilder av Norling. Fy faaaaaaan vilka tunga dagar det varit.

 - - - - -

Stora protestaktioner har det varit i helgen efter att Prop8 gick igenom vilket innebär att man inte kommer acceptera homosexuella att gifta sig, adoptera eller att man kommer undervisa om homosexualitet i skolan. Många reagerade mot detta och i många delar av kalifornien hölls demonstrationer.

Yes on Prop8
http://www.youtube.com/watch?v=A-jc4ujp9Ok 

No on Prop8
http://www.youtube.com/watch?v=m-hLv3INQuA

 - - - - -

Ibland är politik allt bra konstig alltså. Jag som trodde jag börjat lära mig lite men så undrar man vad som håller på att hända i Sverige och nog är det befogat att väljarna kan vara allt bra vilse när högern vill sänka skatten för låg och medelinkomsttagare och vänstern höja den. Ombytta roller på gång?

 - - - - -

Take care and may God bless you all

Kommentarer
Postat av: obama

det är väl ganska traditionellt att högern vill sänka och vänstern höja skatterna?

2008-11-12 @ 18:28:22
Postat av: Spjuth

Men för låginkomsttagare, Ohly vill alltså att dom ska få mindre pengar vilket för mig känns konstigt.

2008-11-12 @ 20:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0