Tysk bögporr

Nu när mustascher börjat komma på tal om kampen mot prostatakampen så kände jag att jag ville dra mitt strå i stacken och börja odla en. Rakade mig idag och det blev en såndär härlig musche som går från överläppen och rakt ner till hakan, en såndär som Travolta har. Han blev kallad bögporrskådis efter den udda muschen så jag vettetusan hur länge jag kommer odla den. Jag kommer ju aldrig bli lika hård som farsan i american choppers men man får ju försöka.

                                                                                

 - - - - -

Skönt att det börjar bli klart med rensningen av rummet. Men det är förbaskat drygt att man inte tagit med sig någon värme hit, väntar mest på att få allt fixat till San Diego nu. Förbaskat skönt med friheten att kunna köra bil igen, var ett bra tag sedan sen sist. Som Mel Gibson skrek i Braveheart, FREEEEEEEDOM

 - - - - -

En fantastiskt förstasida som var något obegriplig läste jag idag. som tur är var det inte jag som skulle läsa den, för hur jäkla korkad skulle jag inte känna mig när man inte ens förstår vad han är ute efter efter första introduktionssidan:

"Den aktuella populationen i det sekulariserade Ultima Thule skolas obligatoriskt i latin av periodisk press och en varierande flora av abstrakta skrifter i humanistiska, sociala och tekniska discipliner. Intellektuella individer läser, mutatis mutandis, romerskt influerad prosa suveränare än klerker, kaniker och munkar konsumerade papistiska disputationer, prationer och dekretaler under Kalmarunionens katolska era. Emanerande från antiken invaderar latinska substantiv, adjektiv och verb via moderna, speciellt anglosaxiska idiom litteraturen och media i bataljoner. Immigrationen av glosor som kreerats av Cicero konstituerar i accelerarande tempo de semantiska signalernas klassiskt sonora struktur.

Puristiska entusiaster som radikalt rekommenderar totalimport av latinet existerar eventuellt men är rara. Auktor av här publicerade texter är en patriotisk natur som favoriserar grammatisk flexion och syntax av hyperboreisk art, en ambition som har dikterat den konsiderabla frekvensen av septentrionala prepositioner, konjunktioner, artiklar och pronomina i denna volym."

 - - - - -

Take care and may God bless you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0