Tråkigaste blogginlägget

Jag funderade ett tag på att spela lite NHL 07 istället för skriva ett blogginlägg. Men dagen har varit så seg och tråkig att jag faktiskt ser det ironiska i att skriva om hur tråkigt det varit.

 - - - - -

Vaknade vid 12-13 idag till att telefonen ringde, plåga att väckas när man sover så djupt. Var Jonas som ville kolla läget i runda slängar, även kolla om jag hört av mig till min farmor ännu vilket jag då inte gjort.

 - - - - -

Sen började molnen hopa sig och på listan idag stod det gräsklippning, men jag var ju fortfarande trött så jag åt min korvmacka och läste en härlig upplaga av Kalle Anka från -97 innan trädgården väntade på mig. Jag hann med att klippa halva gräsmattan (baksidan men inte framsidan) så den får vänta tills imorgon.

 - - - - -

Det blev ett samtal till farmor där hon tydligen inte visste om att jag kommit hem ännu, hmm. Så imorgon blir det till att träffa henne och prata om allt mellan himmel och jord.

 - - - - -

Det har gått åt en hel del tid att kika på olika boendealternativ i San Diego till hösten. Antingen ett ekonomiskt bra val men en bit från campus eller lyxigt värre med mat och pool på campus. Blir nog den billiga varianten till hösten och det dyrare till våren när man lärt sig området mer.

 - - - - -

Helt jäkla galet är det! Databasarbetet som jag fick göra på mitt internship som jag tyckte var så tråkigt sitter jag och gör frivilligt utan att min förra chef vet om att jag gör det. Jag ska nog kontakta henne snart så hon inte undrar vart hennes 600 meddelanden har tagit vägen.

 - - - - -

FanTv och Matchpuls var som vanligt en hit, så även idag, kul med Husfeldt som va på ett annorlunda humör. Lättstött, irriterad, känslig? Äh, bara härlig!

 - - - - -

Det är det fantastiskt roliga som hänt idag men nu väntar i alla fall NHL 07 och snart väntar slutspel för Washington Capitals. 27-3-0 får ses som ett OK facit första gången det liras även om det bara är på Medium.

 - - - - -

Take care and may God bless you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0